شیعہ فتنہ انگیز قوم (محمد عثمان علی)

شیعہ فتنہ انگیز قوم (محمد عثمان علی)

شیعہ ہی وہ خبیث قوم ہے کہ تاریخ میں کبھی بھی انہوں نے کافروں کے خلاف جہاد نہیں کیا بلکہ ہمیشہ کافروں کے ساتھ ملکر مسلمانوں کی پیٹھ پر وار کیا ہے اور شیعہ ہی وہ خبیث قوم ہے کہ جس نے صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کے زمانے سے دہشت گردی شروع کر رکھی ہے کیونکہ شیعہ خبیثوں کے ایک دہشتگرد فیروز لولو نے سیدنا عمر رضی اللہ عنہ کو پیٹھ پیچھے سے حملہ کر کے شہید کیا اور آج بھی اس ملعون کا مزار ایران میں موجود ہے جہاں ہر شیعہ کو حاضری دینا فرض ہے.

شیعہ ہی وہ خبیث قوم ہے کہ جس نے سیدنا عثمان رضی اللہ عنہ کو گھیر کر شہید کیا.

شیعہ ہی وہ خبیث قوم ہے کہ جس نے سیدنا علی اور سیدنا معاویہ رضی اللہ عنہما کو لڑوانے کی سازشیں کیں لیکن دونوں صحابہ کرام نے کمال فراست سے شیعہ کی بھیانک سازشوں کو ناکام بنایا جس پر شیعہ کے ایک دہشتگرد ابن ملجم نے سیدنا علی رضی اللہ عنہ کو پیٹھ پیچھے سے وار کرکے شہید کیا اور آج تک آپ نے نہیں دیکھا ہوگا کسی شیعہ کو کہ ابن ملجم کو لعن طعن کرتا ہو کیونکہ شیعوں کا اپنا دہشتگرد تھا.

شیعہ ہی وہ خبیث قوم ہے کہ جس نے سیدنا حسن رضی اللہ عنہ کی داڑھی مبارک کو کھینچا تھا جب انہوں نے سیدنا معاویہ رضی اللہ عنہ کی بیعت فرما لی تھی.

شیعہ ہی وہ خبیث قوم ہے کہ جس نے کوفہ سے نکل کر کربلا میں سیدنا حسین رضی اللہ عنہ اور اہل بیت کو شہید کیا جبکہ سیدنا حسین رضی اللہ عنہ یزید کی بیعت کرنے تشریف لے جا رہے تھے تو شیعوں سے بلکل برداشت نہیں ہوا اور گھیر کر شہید کردیا.

شیعہ ہی وہ خبیث قوم ہے کہ تاتاریوں کے ساتھ ملکر عراق و بغداد میں مسلمانوں کا قتل عام کرنے والا بھی ابن علقمی شیعہ ملعون تھا اور خلیفہ وقت کو گھوڑوں کے سموں تلے روندا اور شہید کیا.

شیعہ ہی وہ خبیث قوم ہے کہ ہلاکو خان کے ساتھ ملکر مسلمانوں کا قتل عام کرنے والا نصیر الدین طوسی بھی شیعہ ملعون ہی تھا.

شیعہ ہی وہ خبیث قوم ہے کہ مسلمانوں کے خلاف فرنگیوں کے اتحادی بننے والے بھی فاطمی شیعہ ملعون تھے.

شیعہ ہی وہ خبیث قوم ہے کہ فلسطین پر صلیبیو کے حملے میں انکی مدد کرنے والا احمد بن عطاء بھی شیعہ ملعون تھا.

شیعہ ہی وہ خبیث قوم ہے کہ فاتح القدس سلطان صلاح الدین ایوبی رحمہ اللہ کو قتل کرنے کا منصوبہ بنانے والے کنز الدولہ بھی شیعہ ملعون تھے.

شیعہ ہی وہ خبیث قوم ہے کہ شام میں ہلاکو خان کا استقبال کرنے والا کمال الدین بن بدر التفلیسی بھی شیعہ ملعون تھا.

شیعہ ہی وہ خبیث قوم ہے کہ حاجیوں کو قتل کرکے حجر اسود کو چرانے والا ابو طاہر قرمطی بھی شیعہ ملعون تھا. یمن میں اسلامی مراکز اور مسلمانوں کا قتل عام کرنے والے حوثی شیعہ ملعون ہیں.

عراق پر امریکی حملے کو خوش آمدید کر کے ان کی مدد کرنے والے سیستانی اور نور المالکی بھی شیعہ ملعون ہیں۔

افغانستان پر نیٹو کے حملے کو خوش آئند کہہ کر ان کی مدد کرنے والے ایرانی حکمران شیعہ ملعون ہیں۔

شام میں امریکہ کی مدد اور بشار سے مل کر لاکھوں مسلمانوں کو قتل کر نے والے اور خلافت کی تحریک کا گلہ گھونٹنے کی کوشش کرنے والے عراقی حکمران،ایرانی حکمران اور لبنان کی حزب الآت بھی شیعہ ملعون ہیں۔

خلافت عثمانیہ کے خلاف بغاوت کر کے لاکھوں مسلمانوں کو قتل کرنے والا اسماعیل صفوی بھی شیعہ ملعون تھے۔

برما کے مسلمانوں کے قتل پر بت پرستوں کی حمایت کا اعلان کرنے والا احمد نجاد بھی شیعہ ملعون ہے۔ شام کے لوگوں پر بشار اور روس کی بمباری کی حمایت کرنے والا اور اس کو سرخ لکیر قرار دینے والا خامنئی شیعہ ملعون ہے۔

صحابہ کو گالیاں دینے والے اور خلفائے راشدین اور اور امہات المومنین کے بارے میں شرمناک باتیں لکھنے والے قلم بھی شیعہ ملعون کے ہیں۔

سلطان ٹیپو کے خلاف انگریز سے ملنے والے میر جعفر اور میر صادق بھی شیعہ ملعون تھے ۔

اور آج بھی ساری دنیا کے سامنے ہے کہ بشار الاسد شیعہ لعنتی اور حزب الشیطان روس کے ساتھ ملکر شام میں مسلمانوں کا قتل عام کر رہا ہے جبکہ پڑوس میں ہی اسرائیل ہے، اگر آپ نقشہ اٹھا کر دیکھیں تو اسرائیل کے پڑوس میں حزب الشیطان اور بشار الاسد ملعون بیٹھے ہوئے ہیں اور روس کے ساتھ ملکر خلافت اسلامیہ سے لڑ رہے ہیں اور انکا راستہ روکے ہوئے ہیں اسرائیل کی طرف جانے سے اور روس کے ساتھ ملکر اسرائیل کی چوکیداری کر رہے ہیں.

اگر سارے واقعات لکھے جائیں تو کئی جلدوں کی کتابیں تیار ہو جائیں. غرض شیعہ وہ خبیث قوم ہے کہ جس نے ہمیشہ مسلمانوں کا خون بہایا کافروں کے ساتھ ملکر اور آج تک کبھی کسی کافر کے خلاف جہاد نہیں کیا اور ہمیشہ مسلمانوں کی پیٹھ پر وار کیا ہے اور اب ان آستین کے سانپوں کی صفائی مہم شروع ہو چکی ہے الحمدللہ